محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

بهینه سازی قالب

در پی دارد ، علاوه بر این تعداد زیادی لینک غیر مرتبط با محتوای سایت ، Page Rank سایت آسیبی جدی خواهد خورد . .همچنین پیج رنک ، به عنوان شاخصه مورد اعتمدیت خود را تا حدودی گذاشته است ولی هنوز شروع به پنالتی نکرده است ." بر اساس تجربیان شخصی من از آخرین آپدیت پنگوئن که در آن موقع یکی از سایت های شخصی م

د شاهد Keyword Stuffing باشد . طولی نخواهد کشید که گوگل متوجه کار شما شود. البته این رو باید بگم که اگر در یک کلمه رقیبی وجود نداشته باشد و یک وب سایت Keyword Stuffing کند ، ممکن است که آن وب سایت در رتبه اول قرار گیرد به عبارتی دیگر "در نبود شیر ، روباه جولان خواهد داد" موتور جستجوی گوگل در 24 آپریل سال 2012 یعنی سه شنبه 5 اردیبهشت سال 1391 الگوریتمی را با نام الگوریتم وب اسپم تولید و منتشر کرد. این الگوریتم پس از مدتی انقدر گسترده و همه گیر شد تا جایی که یک مقام و نام و نام خانوادگی و شناسنامه ای را گوگل برای آن تولید کرد به نام پنگوئن .الگوو گو شرح داده ایم. (بزودی این بخش کامل خواهد شد) ROI یا (Return On Investment) همان بازگشت سرمایه گذاری , یکی از رایج ترین اصطلاحات در امر تجارت و بازاریابی است ! هدف این کلمه ، بازگشت پول سرمایه گذاری شده به شرکت است . مثلا شما یک عکاس برای شرکت خود استخدام می کنید و می بینید که این عکاس برای سوده دهی شرکت شما موثر است ، در این صورت ROI شما افزایش پیدا می کند ، درست است که شما پول زیادی را بابت این عکاس استخدامی پرداخت می کنید ، ولی درب رابر سودی که از عکاس بدست میآورید ، لذت بیشتری را خواهید برد. این گزینه به شما نشان می دهد که چقدر بابتایه پیروی کنید. در ضمن هیچ جایگزینی برای خواندن آن به جای راهنمای گوگل وجود ندارد و تنها شما می توانید از روش های اصلی زیر، رتبه خود را بالا ببرید: ها محتوای بی ربط را از محتواهای دیگر جدا می کنند. در ضمن این سازمان ها، مسئول پیدا کردن حقه های غیراخلاقی شامل Redirect و کلوکینگ(Cloaking)، لینک های غیرطبیعی، هک کردن، محتوای خودکار، اسپم های کاربران، نوشته های مخفی، سوء استفاده از کلمات کلیدی، و محتوای بی ارزش نیز هستند. بعد از چند بار لو رفتن راهنمای رتبه بندی جست و جو، مدل تفسیر شده از سند برای تمام افراد منتشر شد. این سند 43 صفحه ای حاوی ر صورتی که سایت خود را از قبل در Google Webmaster ثبت نموده اید ، با استفاده از اکانت جیمیل خود وارد بخش Google Analytics شده و به در منوی سمت چپ سایت ، مراحل زیر را طی نمائید :Traffic Sources->Sources->Search->Organic and select a 6 month date rangeحال برای سایت شما یک نمودار رسم می شود که آمار بازدید از سایت شما را در 6 ماه گذشته نمایش می دهد ، اگر این نمودار ، همانند شکل فوق باشد ، حتما سایت شما با یک مشکل جدی رو به رو می باشد . گاهی اوقات پیش می آید که سایت خود را مجددا طراحی می نمائید (طراحی دوباره)، یعنی چند روزی سایت به نمایش گذاشته نمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.