مقاله جدید خود داده اید که از صفحه ای با یکسال سابقه است !!! سعی کنید در روزهای اولیه کاری یک وب سایت از تصاویر جذاب ، خلاقانه و مرتبط با حوزه کاری ینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید )و مقاله هایی که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آن ها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آ
برای کلمه سئو و بهینه سازی تبلیغی را فراهم سازید تا علاوه بر این که کاربران از مشاهده این تبلیغ خسته نشوند ، بلکه هر بار روی آن کلیک کنند ، برای این کار تنها کاری که می توانید انجام دهید ، این است که به متن و عنوان تبلیغ خود دقت نمائید و هر بار آن را بروز کنید .حتما تا به حال دیده اید که اکثر سایت های خبری ، چه سیاسی و چه ورزشی و... همه آن ها معمولا از یک یا چند سایت کپی برداری می کنند و معمولا ممکن است که کسی که کپی برداری میکند بازدید بهتر و بیشتر ی نسبت به نویسنده خبر داشته باشد همچنین معروف تر نیز شود ، فرض کنید که نویسنده یک سایت ، خبری درک لینک بیلدینگ به معنای رگلاژ کردن سانتریفیوژ نیست ، سخت و پیچیده است اما نه به معنای واقعی ... و البته باید گفت که لینک بیلدینگ اصلا جالب و سرگرم کننده نیست و اگر در سال 2014 به درستی و با زبر دستی صورت گیرد ، می تواند بسیار امر گران قیمتی باشد. قیمتی باشد.مهمتر از همه و برخلاف آنچه که ممکن است شنیده باشید ، لینک بیلدینگ از مرگ و میر خیلی فاصله گرفته است و حالا حالا ها قصد مردن هم ندارد !!! خیلی ها بر این عقیده هستند که لینک بیلدینگ مرده است ، اما این ها افکار افرادی نادان است که پوچ و واهی فکر می کنند و یا بهتر بگوییم، اصلا فکر نمی کنند !!ه گوگل پاندا ثابت کنند باید تمرکز خود را بر روی محتوای خود جلب کنند ، یعنی یکی بخشی درست کنند به نام بلاگ سایت ، و مقاله هایی در مورد لپ تاپ منتشر کنند ، در این صورت هر سایتی که دارای مقاله های بهتری باشد ، گوگل پاندا به آن دقت بیشتری خواهد کرد و به آن رتبه بهتری را خواهد داد.بیشتر سئو کار های بزرگ دنیا ( البته با مطالعه بسیار کم من ) سال 2012 را سال استراتژی سئو با محتوا نامیدند ، اما سال 2013 را بیزینس و تجارت را به همراه سئو و بهینه سازی تلقی کردند و این دو را دو برادر خواندند .اما در قسمت زیر نمونه سایتی را معرفی می کنیم که یک سایت فروشگاهیه می کنید ، مهمانان شما ، فقط از این لیست می باشند و مهمان ناخوانده ای دیگر برای شما نمی آید یا اگر بخواهیم مثالی دیگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم : شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های سونی انتخاب کنید در صورتی که کاربری گوشی های سونی را جستجو کرد ، دیگر تبلیغات شما برای آن به نمایش داده نشود ، وتبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید. اگر شما از کلمات کلیدی منفی در تبلیغات خود استفاده نکنید ، آگهی ها