محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

رتببه سایت

مقاله جدید خود داده اید که از صفحه ای با یکسال سابقه است !!! سعی کنید در روزهای اولیه کاری یک وب سایت از تصاویر جذاب ، خلاقانه و مرتبط با حوزه کاری ینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید )و مقاله هایی که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آن ها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آ

برای کلمه سئو و بهینه سازی تبلیغی را فراهم سازید تا علاوه بر این که کاربران از مشاهده این تبلیغ خسته نشوند ، بلکه هر بار روی آن کلیک کنند ، برای این کار تنها کاری که می توانید انجام دهید ، این است که به متن و عنوان تبلیغ خود دقت نمائید و هر بار آن را بروز کنید .حتما تا به حال دیده اید که اکثر سایت های خبری ، چه سیاسی و چه ورزشی و... همه آن ها معمولا از یک یا چند سایت کپی برداری می کنند و معمولا ممکن است که کسی که کپی برداری میکند بازدید بهتر و بیشتر ی نسبت به نویسنده خبر داشته باشد همچنین معروف تر نیز شود ، فرض کنید که نویسنده یک سایت ، خبری درک لینک بیلدینگ به معنای رگلاژ کردن سانتریفیوژ نیست ، سخت و پیچیده است اما نه به معنای واقعی ... و البته باید گفت که لینک بیلدینگ اصلا جالب و سرگرم کننده نیست و اگر در سال 2014 به درستی و با زبر دستی صورت گیرد ، می تواند بسیار امر گران قیمتی باشد. قیمتی باشد.مهمتر از همه و برخلاف آنچه که ممکن است شنیده باشید ، لینک بیلدینگ از مرگ و میر خیلی فاصله گرفته است و حالا حالا ها قصد مردن هم ندارد !!! خیلی ها بر این عقیده هستند که لینک بیلدینگ مرده است ، اما این ها افکار افرادی نادان است که پوچ و واهی فکر می کنند و یا بهتر بگوییم، اصلا فکر نمی کنند !!ه گوگل پاندا ثابت کنند باید تمرکز خود را بر روی محتوای خود جلب کنند ، یعنی یکی بخشی درست کنند به نام بلاگ سایت ، و مقاله هایی در مورد لپ تاپ منتشر کنند ، در این صورت هر سایتی که دارای مقاله های بهتری باشد ، گوگل پاندا به آن دقت بیشتری خواهد کرد و به آن رتبه بهتری را خواهد داد.بیشتر سئو کار های بزرگ دنیا ( البته با مطالعه بسیار کم من ) سال 2012 را سال استراتژی سئو با محتوا نامیدند ، اما سال 2013 را بیزینس و تجارت را به همراه سئو و بهینه سازی تلقی کردند و این دو را دو برادر خواندند .اما در قسمت زیر نمونه سایتی را معرفی می کنیم که یک سایت فروشگاهیه می کنید ، مهمانان شما ، فقط از این لیست می باشند و مهمان ناخوانده ای دیگر برای شما نمی آید یا اگر بخواهیم مثالی دیگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم : شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های سونی انتخاب کنید در صورتی که کاربری گوشی های سونی را جستجو کرد ، دیگر تبلیغات شما برای آن به نمایش داده نشود ، وتبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید. اگر شما از کلمات کلیدی منفی در تبلیغات خود استفاده نکنید ، آگهی ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.