محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

قرنطینه گوگل

اشید باید از ابتدا تلاش کنید و در گوگل جایگاهی پیدا کنید و سپس خود را در بین مردم جا کنید و پس از اینکه خود را به یک برند تبدیل کردید ، دیگر با گوگل وه کسی محتوای شما را کپی کرد ، حداقل رتبه آن در گوگل از شما بیشتر نشود ، یکی از این راه ها ایجاد سایت مپ و اعلام سریع آن به گوگل است. بازهم مت کاتز ،

جاد شده است ، در این آدرس شما فقط لیست دوچرخه های کوهستان راه مشاهده خواهید نمود و در قسمت دوم ، با ورود به صفحه مورد نظر ، شما تنها لیستی از دوچرخه های جاده را مشاهده خواهید نمود ، عنوان url برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشند . با توجه به ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت شما ، مطمئن شوید که هیچ مشکلی در اجرای کمپین نیست ، همچنین در روز های اول راه اندازی به درستی آن را تجزیه و تحلیل کنید تا همه ی اجزای به درستی کار کند ، برای این تجزیه و تحلیل شما نیاز به اجرای مطالب فوق می باشید ، پس از اینکه از درست کار کردن کمپین های تبلیغاتی خود مطاط را دوست دارد، پس می توانید با خیال راحت از پست مهمان استفاده نمائید. گوگل پست مهمان را دوست دارد و به لینک های درون آن ، ارج و قربی می دهد ولی باید از افراط در آن جلوگیری کرد ، اما اگر می خواهید افراط کنید ، سعی کنید لینک های دریافتی از آن را nofollow کنید ، در غیر اینصورت ، الگوریتم پنگوئن گوگل که متخصص شناختن اسپمر ها ست ، شما را پنالتی می کند. پست مهمان یکی از بهترین روش هایی است که میتوانید همانند یک سپم باشید ولی اسپمر شناخته نشوید. بهینه سازی و ارتقا رتبه وب سایت در گوگل امری تدریجی است. شما هم تدریجی کار کنید Breadcrumbs ، یکی از قابی شما کاربران چهره خوشی دارد و نه برای موتورهای جستجو! مخصوصا گوگل و سرپرست بخش اسپم گوگل جناب مت کاتز . بر اساس گفته های گوگل ، موتور جستجوی گوگل دارای الگوریتم های پیچیده ای است که می تواند صفحات تکراری را تشخصی دهد و در نتیجه آن صفحات را تا حدی از نتایج اول پاکسازی کند.در این مبحث سوالی که بسیاری از کاربران می پرسند این است که چه میزان محتوای تکراری را Duplicated خطاب می کنند ؟ در پاسخ به این سوال ، واقعا جواب قانع کننده ای وجود ندارد ، در یکی از ویدئوی های مت کاتز که وب برندینگ آن را ترجمه کرده بود ، مت کاتز اعلام کرد که کپی برداری از سایتبی اینترنتی را انجام داده است ولی هنوز در صفحات یک و دو و سه گوگل هم ارتقاع رتبه پیدا نکرده است . شاید یکی از دلایلی که این سایت به رتبه های بالا دست پیدا نمی کند همین مواردی باشد که امروز آن ها را در وب برندینگ بازگو خواهیم نمود . پس بهتر است بدون سخن بیشتر وارد اصل مطلب شویم.حتما بارها پیش آمده است که شما در گوگل کلمه ای را جستجو می کنید و وارد یک سایتی می شوید که پر از لینک های مختلف و دسته بندی های مختلف است . (که نمونه ای از آن را در شکل قسمت پائین برای شما گذاشته ایم . ) زمانی که شما وارد این سایت و مقاله مورد نظر خود را پیدا نمودید ، این

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.