محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

محتوای کپی,سئو منفی

محتوای کپی,سئو منفی,محتوای کپی

محتوای تکراری

وای عالی تولید میکند نباید تفاوتی داشته باشد؟ گوگل دقیقا به دنبال همین است!دهد . و بدتر از آن این است که همه لینک ها یا اکثر لینک ها به یک متن و anchor باشند . گوگل این امر را نه تنها یک کار طبیعی نمیداند بلکه آن را کاری می

رایش می کند این کار یک چیزی شبیه به ویکی پدیا می شود که آدرس صفحه همواره یکسان است ولی محتوا ممکن است هر لحظه توسط افراد مختلف ویرایش و توسعه داده شود.اما گاهی اوقات هم یک خبری دیگر تمام می شود و شما می خواهید یک صفحه ای جدید ایجاد کنید.اما با این حال هم اگر خبری که به اخبار جدید مرتبط باشد بهتر است که محتوای صفحه قبلی را ویرایش و یا توسعه دهید تا اینکه یک صفحه جدید ایجاد کنید ، گاهی اوقات به جای اینکه صفحات زیادی را برای سایت خود ایجاد کنید بهتر است که یک صفحه مورد نظر خود را مشهور تر و قدرمتند تر کنید اگر شما هم صاحب یک سایت خبری می باشید پچیزی که باعث بر هم خوردن کاسبی خیلی از این متقلب ها خواهد شد و شما که با توان و بنیه علمی خوب کار می کنید نتیجه کار ها خود را خواهید دید.) نکات و ظرایف بسیاری در سئوی یک فروشگاه اینترنتی نهفته است و این تجربیات را به مرور برای شما مطرح خواهیم نمود. ولی شما همانطور که گفتم با دقت کار کنید حتما نتیجه می گیرید. آمار گوگل نشان می دهد که در هر 24 ساعت 2 میلیون مقاله و پست خاص در بلاگ ها منتشر می شود. با توجه به این حجم بالای آمار، هدف رسیدن به رتبه یک در نتایج جست و جوی گوگل در یک عبارت کلیدی رایج، کاری غیرممکن به نظر می رسد!الگوریتم های جست و جویانه رفتار کنید ، با دقت کلمات کلیدی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. سعی نکنید با یک و یا دو واژه در کلمات کلیدی رقابت ایجاد نمایید ، همانطور که می دانید همواره رقابت بین یک یا دو کلمه کلیدی بسیار تنگاتنگ است ، در اینصورت باید کارهای زیادی را برای دریافت هر کلیک انجام دهید . اما راهی دیگر نیز هست ، شما می توانید روی عباراتی تمرکز کنید که که دارای بیش از 3 کلمه کلیدی باشند ، این تعداد کلمات کلیدی ، ممکن است شما را در جایگاهی مناسب از نظر رتبه بندی کلیکی برساند ، همچنین به ساختار سلسله مراتبی کلمات کلیدی خود نیز توجه کنید : مثلا فرض کنید شما مایه پیروی کنید. در ضمن هیچ جایگزینی برای خواندن آن به جای راهنمای گوگل وجود ندارد و تنها شما می توانید از روش های اصلی زیر، رتبه خود را بالا ببرید: ها محتوای بی ربط را از محتواهای دیگر جدا می کنند. در ضمن این سازمان ها، مسئول پیدا کردن حقه های غیراخلاقی شامل Redirect و کلوکینگ(Cloaking)، لینک های غیرطبیعی، هک کردن، محتوای خودکار، اسپم های کاربران، نوشته های مخفی، سوء استفاده از کلمات کلیدی، و محتوای بی ارزش نیز هستند. بعد از چند بار لو رفتن راهنمای رتبه بندی جست و جو، مدل تفسیر شده از سند برای تمام افراد منتشر شد. این سند 43 صفحه ای حاوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.